Opelta tullut ratapiirros. |
Hyppyhommat aloitettiin pikkuesteillä tehdyllä kahdeksikolla. Ekalla kerralla vaihto jäi tulematta. Sen jälkeen muistin ajatella painon tulevan sisäjalan puolelle ja myötälaukat löytyi. Pari kierrosta. Sitten tultiin 18 metrin linjaa jokusen kerran oikealta. 5 laukkaa. Välillä jäi vähän ahtaaksi. Päädyssä oli myös välillä väärää laukkaa. Okserin alla ollutta vesimattoa ei tuijoteltu.
Enempiä ei taidettu hypätä pohjille vaan tultiin rata. Ensin minikorkeudessa. Vasemmalta 18 metrin linja, 9 metrin sarja (laineet ja lankut) kohti katsomoa. 24 metrin kaareva ja lopuksi vielä okseri. Ekalla kierroksella korjattiin useampi laukka ravin kautta. Toiselle sain tsempattua kun esteetkin rupesi olemaan vähintään 65 cm. Enää ehkä yksi väärä laukka. Myös kaarevan linjan tie oli aavistuksen parempi vaikkei vieläkään hyvä. 6 askelta siihen.
Kolmannelle kierrokselle esteet nousi 80 pintaan, osa saattoi olla 85? Kakkonen putosi mutta oli muuten siistiä, helppoa ja tasaista. Joku väärä laukka siellä saattoi vielä olla joukossa mutta ravin kautta korjaantui nopeasti. Kaareva tie ei edelleenkään ollut ihan priima mutta mukisematta Jatsi kaikki hyppäsi. Hyvin tuli myös kiinni kun tein pienen temponmuutoksen ennen vikaa okseria. Ei tule huomenna ainakaan korkeudesta jäämään kiinni. Opekin kehui että siistin näköistä ja näyttää paremmalta kuin koskaan ennen. Jee!
Ongelmia:
1 pudotus (ei ehkä enempää)
muutamat vastalaukat
kaarreratsastus
Parannusta:
taipui paremmin
oli hyvin säädeltävissä (paitsi joissain väleissä ei malttanut)
ei pudottanut kevyitä esteitä kertaakaan
ei meinannutkaan juosta ohi
ei tuijotellut erikoisesteitä
80 meni kepeästi
myötälaukat löytyi aika hyvin
myötälaukat löytyi aika hyvin
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kommentistasi!
Kommentit hyväksytään moderoinnin kautta.
-Nora